HouseCLUB -

DJ Antoine / Paul and Luke

Har fått höra rätt mycket att det är stor efterfrågan av er läsare på houselåtar med vocals i. Alltså "klubbmusik där dem sjunger i". Hur som helst bjuder jag på två stycken nedan! Hoppas ni gillar vad ni hör och kommentera gärna vad ni tycker :)  

Jag gillar i alla fall dem här tracksen grymt mycket.  Det här är sånna låtar som funkar lika bra att spela på festen som att chilla med på bussen.

DJ Antoine - Stop (Houseshaker English mix)

Paul & Luke - Feel Me (Club Extended)


Vill du höra mer musik från DJ Antoine och Paul and Luke? Besök bara deras Myspace-sidor!

http://www.myspace.com/paulandluke   

http://www.myspace.com/djantoine


TRW

2008-10-23 @ 14:36:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja exakt dt är grymmast!

2008-10-23 @ 16:43:43
Postat av: Anonym

Vet du/har du en länk där man kan ladda ner albin myers - BIG?



2008-10-23 @ 21:37:15
Postat av: :

jag kan skicka den i mail om du säger din mailadress. Mvh J

2008-10-24 @ 21:37:37
Postat av: Antozz

Tja, jag har sökt länge efter Dj Antoines remake av Apologize. Någon som vet var man kan hitta den?

2008-12-27 @ 16:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0