HouseCLUB -

Trött och bakis?

Den här posten innehåller väldigt många tunga namn, jag har nämligen spanat runt lite på internet och noga valt ut ett par riktigt bra låtar som jag känner att ni garanterat kommer uppskatta!
I alla fall, här kommer dem:

Inte ny, så gissar på att ni hört den förr, det är i alla fall vad jag kallar en perfekt låt att ha på förkröket. Finns en massa olika varianter på just den här, här kommer en av dem bättre:
Alice Deejay - Better off alone (Vocal club)

En skön progressive, vad jag anser vara en äkta söndagslåt. Alla chillare kommer gilla den här ;)
J Kar - Cry For Diamonds (Amine Edge Remix)

Ni som diggat Antoines tidigare låtar kommer digga denna, de gör jag:
DJ Antoine - Underneath (Tony Arzadon Remix)

En fransk låt remixad av Laurent Wolf. Vågar nog påstå att de är den skönaste i den här posten.
Anggun - Si tu l'avoues (Laurent Wolf Remix)

Riktigt skön power i båda låtarna!
Keri Hilson - Energy (Wideboys Club Mix)
The Saturdays - Up (Wideboys Club Mix)


Hoppas ni gillar låtarna!

HouseCLUB

2008-10-19 @ 00:54:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0