HouseCLUB -

Never Ending Classics

Idag bjuds det på något extra, vi har nämligen en ny skribent i bloggen som ska ta över lite av mitt jobb framöver.
Han bloggade tidigare på Swehouse, men som alla vet är gräset grönare på andra sidan, så han har nu bestämt sig för börja blogga på HouseCLUB.

Välkommen till HouseCLUB, Viktor Klövvik!



Idag publicerar vi vårt första "Never Ending Classics". Dvs lite blandade tracks som inte är helt nya men som garanterat lyfter vilket dansgolv som helst. Räkna med att se mer av detta!

Peplab - Et (Peplab Classix Treat)
För mig ett självklart val! Hörde den för första gången på Pete Tongs essential selects 2006.


Pryda - Shadows
En av dom absolut tyngsta Pryda låtarna tycker jag! Ett måste i din iPod.


Carl Cox - I want you forever (Jewel Kid remix)
Carl Cox plonkar som en gud på pianot. Får gåshud av den här.


TV Rock - Bimbo Nation (Dirty South Remix)
Original mix har ni säkert hört, Dirty South remix är snäppet vassare tycker jag. En klar favorit.


Blake Jarrel - Take care
Den här låten är så bra att den haft äran och vara min ringsignal i över 2 år!

Eric Prydz vs. Stan Kolev - Dejasolitude (DeeKSter bootleg)
Progressive har jag haft lite svårt för, men det här verkligen en låt jag dör för!

Hoppas ni tycker om min musik! Kommentera gärna vad ni tycker och tänker, jag uppskattar all kritik!



Njyyyt fiiifan!

HouseCLUB

2008-10-17 @ 23:51:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Budda

Hyffsat sköna låtar, men Blake Jarrel - Take care länken leder till fel låt.

2008-10-18 @ 00:48:34
Postat av: ;)

nice ;) men Take care länkar till shadows

2008-10-18 @ 01:36:58
Postat av: Mille

Mycket trevligt om detta innebär oftare uppdatering.



Looking forward to this!

2008-10-18 @ 12:13:27
Postat av: Anonym

kan ni länka till blake jarrel låten?

2008-10-18 @ 12:59:35
Postat av: ha

Jävla ost

2008-10-18 @ 13:23:17
Postat av: Viktor

http://www7.zippyshare.com/v/73716741/file.html



Blake Jarrel - Take Care



njut :)

2008-10-18 @ 16:22:11
Postat av: Anonym

Good stuff ;) men Pryda - Shadows och TV Rock - Bimbo Nation (Dirty South Remix) fungerar inte?

2008-10-20 @ 18:29:52
Postat av: Olle

Varför bytte han till den här sidan?

2008-10-31 @ 14:40:15
URL: http://latenightshow.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0